כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור אמא / 1 : כוכב יובנטוס דיבר על היורש, כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור:. Cr7 מעולם לא חשף בפומבי את זהות אמו הביולוגית של כריסטיאנו ג'וניור, אותה שמר בסוד מאז לידה בארצות הברית. ממש כמו שרית אהובתנו, גם הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו יביא בקרוב ילדים לעולם: דולורס אביירו, אמו של אחד הסופרסטארים הגדולים בתולדות המשחק, תמיד שם. Ronaldo luís nazário de lima; זה ההריון הראשון של רודריגז.

כריסטיאנו ג'וניור (8), התאומים אווה ומתאו (3.5) ואלנה מרטינה (2.5). כוכבה של ריאל מדריד קרא לבנו כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור, ובצהובונים הבריטים נכתב בזמנו כי האם היא צעירה בת 20 שעמה היה לפורטוגלי סטוץ בודד. כוכב יובנטוס דיבר על היורש, כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור: ליגת האלופות היא כמו הגוף העירום של רונאלדו, וזה משעמם; שזה מצוין, אגב, כי על פי דיווחים מסביב לעולם, רונאלדו מצפה בימים אלה ללידתם של תאומים מאם פונדקאית.

כריסטיאנו רונאל×
כריסטיאנו רונאל×"ו אמו ואחותו חשפו שעל מסי לא מ×"×'רים ×'×'יתם ספורט 1 from sport1images.maariv.co.il
כריסטיאנו רונאלדו כבר יש 2 ילדים, כריסטיאנו רונאלדו ג 'וניור mateo רונאלדו. כריסטיאנו רונאלדו ונבחרת פורטוגל שלו העפילו ליורו 2020 ביום ראשון האחרון, כאשר תהיה זו אליפות אירופה החמישית בה ישתתף כוכבה של יובנטוס ואתמול (רביעי) בערב לא תאמינו אילו שמועות החלו לרוץ באיטליה. אני רוצה שיהפוך לכדורגלן, אבל הכי חשוב זה שיהפוך לטוב ביותר. 13 חודשים אחרי שהתמוטטה, דולורס אביירו סיפרה לראשונה בגילוי לב על התקופה הקשה שעברה: כריסטאנו רונאלדו ג'וניור, הידוע ככריסטיאניניו, כיום בן 6. מהמעבר לליסבון, דרך נטישת מנצ'סטר יונייטד לטובת ריאל מדריד ועד הפרידה המתוקשרת מאירינה שייק. בהמשך נלקח לתשאול בתחנת המשטרה בני, כריסטיאנו ג'וניור, צעיר מדי כדי להבין.

האב הגאה פרסם עוד סרטון של בנו כובש וגם הפעם הוא צבר מיליוני צפיות.תנו סאב ותשארו מעודכנים עם הכתבות הכי.

כריסטיאנו רונאלדו ונבחרת פורטוגל שלו העפילו ליורו 2020 ביום ראשון האחרון, כאשר תהיה זו אליפות אירופה החמישית בה ישתתף כוכבה של יובנטוס ואתמול (רביעי) בערב לא תאמינו אילו שמועות החלו לרוץ באיטליה. אגב, בנו הבכור אמנם נולד. מהמעבר לליסבון, דרך נטישת מנצ'סטר יונייטד לטובת ריאל מדריד ועד הפרידה המתוקשרת מאירינה שייק. אמו אנונימית והוא נמצא תחת חסותו המלאה של רונאלדו ותחת טיפולן של אמו ואחיותיו. כריסטיאנו ג'וניור (8), התאומים אווה ומתאו (3.5) ואלנה מרטינה (2.5). כריסטאנו רונאלדו ג'וניור, הידוע ככריסטיאניניו, כיום בן 6. שני שחקני ההתקפה בקבוצות ריאל מדריד וברצלונה כריסטיאנו רונאלדו וליונל מסי בתרגילים ושערים מטורפים!תודה. השבוע פורסם כי הכדורגלן המפורסם מצפה לתאומים מאם פונדקאית, שיצטרפו לבנו הבכור, כריסיטאינו רונלדו ג'וניור בן השש. הן המומות ובו זמנית כועסות מאוד. כריסטיאנו רונאלדו ובנו, כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור. כוכבה של ריאל מדריד קרא לבנו כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור, ובצהובונים הבריטים נכתב בזמנו כי האם היא צעירה בת 20 שעמה היה לפורטוגלי סטוץ בודד. האב הגאה פרסם עוד סרטון של בנו כובש וגם הפעם הוא צבר מיליוני צפיות.תנו סאב ותשארו מעודכנים עם הכתבות הכי. אמו של כריסטיאנו רונאלדו, מריה דולורס אביירו, רשמה מסר לבבי לנכדה הראשון כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור, שמלאו לו 10 ביום רביעי.

כריסטיאנו רונאלדו ונבחרת פורטוגל שלו העפילו ליורו 2020 ביום ראשון האחרון, כאשר תהיה זו אליפות אירופה החמישית בה ישתתף כוכבה של יובנטוס ואתמול (רביעי) בערב לא תאמינו אילו שמועות החלו לרוץ באיטליה. לפעמים הבן שלי שותה קולה ואוכל צ'יפס וזה מעצבן אותי. רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה (בפורטוגזית: ג'ורג'ינה רודריגס וכריסטיאנו ג'וניור (אינסטגרם) ג'ורג'ינה רודריגס (אינסטגרם) כריסטיאנו ג'וניור (אינסטגרם) אז נכון, אומנם כריסטיאנו רונאלדו יעדיף לשכוח את הביקור בסביליה שהסתיים עם הפסד מר של נבחרת פורטוגל 1:0 לבלגיה והדחה. אמא של רונאלדו, סבתו של הילד, חשפה בביוגרפיה שהיא אספה את הילוד מבית חולים פרטי בפלורידה.

כריסטיאנו רונאל×
כריסטיאנו רונאל×"ו ×"תחתן עם ×' ור×' ×™× ×" רו×"רי×'ס ספורט 1 from sport1images.maariv.co.il
ממש כמו שרית אהובתנו, גם הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו יביא בקרוב ילדים לעולם: שני שחקני ההתקפה בקבוצות ריאל מדריד וברצלונה כריסטיאנו רונאלדו וליונל מסי בתרגילים ושערים מטורפים!תודה. כריסטיאנו רונאלדו ונבחרת פורטוגל שלו העפילו ליורו 2020 ביום ראשון האחרון, כאשר תהיה זו אליפות אירופה החמישית בה ישתתף כוכבה של יובנטוס ואתמול (רביעי) בערב לא תאמינו אילו שמועות החלו לרוץ באיטליה. כריסטאנו רונאלדו ג'וניור, הידוע ככריסטיאניניו, כיום בן 6. אמא ג'ורג'ינה חיזקה אותה ואמרה לה שהיא צודקת ואצלם בבית אף אחד לא. לפעמים הבן שלי שותה קולה ואוכל צ'יפס וזה מעצבן אותי. כוכבה של ריאל מדריד קרא לבנו כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור, ובצהובונים הבריטים נכתב בזמנו כי האם היא צעירה בת 20 שעמה היה לפורטוגלי סטוץ בודד. אמו אנונימית והוא נמצא תחת חסותו המלאה של רונאלדו ותחת טיפולן של אמו ואחיותיו.

מי שלקחו זאת גרוע יותר מכל הן אמא שלי והאחיות שלי.

מי שלקחו זאת גרוע יותר מכל הן אמא שלי והאחיות שלי. אמא ג'ורג'ינה חיזקה אותה ואמרה לה שהיא צודקת ואצלם בבית אף אחד לא. אמו של כריסטיאנו רונאלדו, מריה דולורס אביירו, רשמה מסר לבבי לנכדה הראשון כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור, שמלאו לו 10 ביום רביעי. Ronaldo luís nazário de lima; כריסטיאנו רונאלדו ונבחרת פורטוגל שלו העפילו ליורו 2020 ביום ראשון האחרון, כאשר תהיה זו אליפות אירופה החמישית בה ישתתף כוכבה של יובנטוס ואתמול (רביעי) בערב לא תאמינו אילו שמועות החלו לרוץ באיטליה. כריסטיאנו רונאלדו ובנו, כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור. מהמעבר לליסבון, דרך נטישת מנצ'סטר יונייטד לטובת ריאל מדריד ועד הפרידה המתוקשרת מאירינה שייק. שזה מצוין, אגב, כי על פי דיווחים מסביב לעולם, רונאלדו מצפה בימים אלה ללידתם של תאומים מאם פונדקאית. השבוע פורסם כי הכדורגלן המפורסם מצפה לתאומים מאם פונדקאית, שיצטרפו לבנו הבכור, כריסיטאינו רונלדו ג'וניור בן השש. כריסטיאנו רונאלדו ונבחרת פורטוגל שלו העפילו ליורו 2020 ביום ראשון האחרון, כאשר תהיה זו אליפות אירופה החמישית בה ישתתף כוכבה של יובנטוס ואתמול (רביעי) בערב לא תאמינו אילו שמועות החלו לרוץ באיטליה. אני רוצה שיהפוך לכדורגלן, אבל הכי חשוב זה שיהפוך לטוב ביותר. אמא של רונאלדו, סבתו של הילד, חשפה בביוגרפיה שהיא אספה את הילוד מבית חולים פרטי בפלורידה. אגב, בנו הבכור אמנם נולד.

מי שלקחו זאת גרוע יותר מכל הן אמא שלי והאחיות שלי. ליגת האלופות היא כמו הגוף העירום של רונאלדו, וזה משעמם; זה ההריון הראשון של רודריגז. בהמשך נלקח לתשאול בתחנת המשטרה 13 חודשים אחרי שהתמוטטה, דולורס אביירו סיפרה לראשונה בגילוי לב על התקופה הקשה שעברה:

כריסטיאנו רונאל×
כריסטיאנו רונאל×"ו אמו ואחותו חשפו שעל מסי לא מ×"×'רים ×'×'יתם ספורט 1 from sport1images.maariv.co.il
Ronaldo luís nazário de lima; אמא של רונאלדו, סבתו של הילד, חשפה בביוגרפיה שהיא אספה את הילוד מבית חולים פרטי בפלורידה. סצנות אחרות בסרט משובצות בו בצורה אסטרטגית. אמו של כריסטיאנו רונאלדו, מריה דולורס אביירו, רשמה מסר לבבי לנכדה הראשון כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור, שמלאו לו 10 ביום רביעי. מי שלקחו זאת גרוע יותר מכל הן אמא שלי והאחיות שלי. כריסטיאנו ג'וניור (8), התאומים אווה ומתאו (3.5) ואלנה מרטינה (2.5). אמו אנונימית והוא נמצא תחת חסותו המלאה של רונאלדו ותחת טיפולן של אמו ואחיותיו. בהמשך נלקח לתשאול בתחנת המשטרה

כריסטיאנו רונאלדו ובנו, כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור.

מי שלקחו זאת גרוע יותר מכל הן אמא שלי והאחיות שלי. כריסטיאנו רונאלדו ובנו, כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור. כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור / ×¨× × × × ×× ××©× × × × ×ª ×©× × ×× × ×'× ×©× × ×' 1 3 ×©× × × ×'× × ×. Ronaldo luís nazário de lima; שני שחקני ההתקפה בקבוצות ריאל מדריד וברצלונה כריסטיאנו רונאלדו וליונל מסי בתרגילים ושערים מטורפים!תודה. ג'ורג'ינה רודריגס וכריסטיאנו ג'וניור (אינסטגרם) ג'ורג'ינה רודריגס (אינסטגרם) כריסטיאנו ג'וניור (אינסטגרם) אז נכון, אומנם כריסטיאנו רונאלדו יעדיף לשכוח את הביקור בסביליה שהסתיים עם הפסד מר של נבחרת פורטוגל 1:0 לבלגיה והדחה. ליגת האלופות היא כמו הגוף העירום של רונאלדו, וזה משעמם; מהמעבר לליסבון, דרך נטישת מנצ'סטר יונייטד לטובת ריאל מדריד ועד הפרידה המתוקשרת מאירינה שייק. רונאלדו מגדלת תאומים אווה ומתיאו, שנולדו ביוני, ובנו כריסטיאנו. אמו אנונימית והוא נמצא תחת חסותו המלאה של רונאלדו ותחת טיפולן של אמו ואחיותיו. רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה (בפורטוגזית: רודריגז התלוותה אל בן זוגה ואל בנו הבכור, כריסטיאנו ג'וניור, לשטיח הירוק ועטור הכוכבים באירוע. אני מודע לכך שלא משנה מה הנסיבות, תמיד יהיו השערות לגבי.